søndag 12. desember 2010

Full av skam!

Hei hei alle dere flinke bloggere! :)

Ja, som jeg skirver i tittelen min så er jeg full av skam!! Ikke flink til å prioritere tid til å blogge om dagen.. Jeg beundrer alle dere bloggere der ute som rekker dette hver dag. Hva er det dere gjør? Har dere noen tips til meg? For flinkere må jeg bli om jeg skal fortsette å blogge. Jeg trur jeg må vurdere om jeg skal fortsette ;)

Skal vi se hva som har skjedd i den kongelige verden i det siste da. Ta en liten måned oppdatering trur jeg! :)

Vi begynner med i natt! Jeg drømte at jeg snakket med Dronning Sonja. Hun var på besøk hos meg. Ikke dårlig ;) Hehe... Er jo lov å drømme!




1. Desember: Var det 10 år siden vårt eget kronprinspar forlovet seg.



3.Desember: Ble lille Prins Sverre Magnus 5 år gammel. Bursdagen hans ble feiret utenlands med familien sin.


10. Desember: NOBEL FREDSPRIS!
Fredags 10. desmber var det utdeling av fredsprisen som gikk til Liu Xiaobo, noe sikkert alle har fått med seg. Vært veldig mye snakk rundt fredsprisen denne gang!

Under utdelingen var Kong Harald og Dronning Sonja på plass, og i går på konserten var Kong Harald der alene.

I sverige var det også Nobel feiring. Svenske medier spekulerer i om Kronprinsesse Victoria er gravid! Jeg håper de har rett. Det kommer nok en nyhet i løpet av det nye året tenker jeg :) Vi får vente og se i spenning.



Nå er det håndballkamp her i stua.  HEIA NORGE! :D


Ha en nydelig søndagskveld! Er det noen som har noen ønsker om hva jeg skal skrive om er det bare å spytte ut! :)

- Ellen


4 kommentarer:

  1. Du må jo fortsette da tullemus!!!!

    SvarSlett
  2. Du må ikke sette deg så høye mål - tror ikke det er mange som kan blogge hver dag. I så fall har de veldig god tid!
    Og så må du ikke føle deg presset til det, men bare ta det som det kommer.
    Det skal ikke være noe stress - om det blir det, er det ikke gøy lenger, tror jeg.
    Ønsker det ei fin, ny adventsuke :)

    SvarSlett

Populære innlegg

Etiketter

Norske kongefamilien (20) Bryllup (19) Norske kronprinsparet (17) Kronprinsesse Mette-Marit (16) Kong Harald (15) Dronning Sonja (11) Kronprins Haakon Magnus (11) Bursdag (10) Danske kongefamilien (10) jubileum (10) Svenske kongefamilien (9) Kronprinsesse Mary (8) Kronprinsesse Victoria (8) Kronprinsesseparet (8) Begivenheter (6) Kronprins Frederik (6) Dronning Elizabeth II (5) Europeiske kongehus (5) Forlovelse (5) Prinsesse Ingrid Alexandra (5) Prinsesse Madeleine (5) Tvillinger (5) Dronning Margrethe (4) Slottet (4) terror (4) Britiske kongefamilien (3) Dronning Silvia (3) Fyrst Albert av Monaco (3) Kate Middleton (3) Prins Daniel (3) Prins Sverre Magnus (3) Prins Williams (3) Prinsesse Märtha Louise (3) tale (3) "Konge-ting" (2) Charlene Wittstock (2) Dronning Maud (2) Drottningsholm (2) Fylkestur (2) Haga Slott (2) Kong Carl Gustaf (2) Kong Haakon (2) Lille Prins Henrik (2) Loppis (2) Mote (2) Prins Carl Phillip (2) Prins Joachim (2) Prinsesse Diana (2) Prinsesse Marie (2) Reise (2) Små prinsesser (2) VM (2) fakta (2) utfordring (2) 17.mai (1) AIDS (1) Ari Behn (1) Artikkel (1) Award (1) Brudevals (1) Buckingham Palace (1) Bøker (1) Danmark (1) Dronning Beatrix (1) Dronning Josefine (1) Dronning Rania (1) Dronning Sirikit (1) Dronning Sofia (1) Dronninger (1) Død (1) Emma Tallulah Behn (1) Flaggdag (1) Fredspris (1) Frigjøringsdagen (1) Fødte (1) Gravid (1) Grevinne (1) Historisk (1) Iphone (1) Kjærlighet (1) Kong Håkon (1) Kong Juan Carlos (1) Kong Olav (1) Kong Oscar I (1) Kongelig interiør (1) Konger (1) Krig (1) Kronprins Felipe (1) Kronprinser (1) Kronprinsesse Mathilde (1) Kronprinsesser (1) Leah Isadora Behn (1) Marit Tjessem (1) Mat (1) Maud Angelica Behn (1) Mette-Marit Tjessem Høiby (1) Norge (1) Offisielle bilder (1) Oscarhall slott (1) Prins Charles (1) Prins Christian (1) Prins Claus (1) Prins Henrik (1) Prins Phillip (1) Prinser (1) Prinsesse Anne (1) Prinsesse Benedikte (1) Prinsesse Elena (1) Prinsesse Eugenie (1) Prinsesse Salma (1) Prinsesser (1) Pris (1) Program (1) Renovasjon (1) Seilregatta (1) Skogenskonge (1) Små Prinser (1) Små nytt (1) Sofia Hellqvist (1) Statsbudsjettet (1) Storbritanias kongehus (1) TV (1) Tallerken (1) Thailand (1) Venner (1) barn (1) brudekjolen (1) dåp (1) fest (1) forhold (1) gallamiddag (1) graviditet (1) gudstjeneste (1) kjærester (1) kongehuset.no (1) markering (1) monogrammer (1) morrosaker (1) nedtelling (1) skolestart (1)