søndag 20. februar 2011

"MORRO-UKE"

Hei alle sammen!

I den kommende uke har jeg vinterferie og litt bedre tid. Derfor har jeg bestemt meg for å ha en litt morsom uke med mange blogginnlegg. Hva sier dere til en uke hvor jeg skal gå inn på konger, dronninger, kronprinser/prinser og Kronprinsesser/prinsesser igjennom hele uken? Hadde det vært greit? Mandag vil bli "kongedagen" pga. bursdagen til Kong Harald, tirsdag vil være "dronningdagen, onsdag vil være "kronprins- og prinsedagen" og tilslutt vil torsdag være "kronprinsesse og prinsesse dagen" ! Jeg gleder meg til den kommende uken, og håper jeg får det til likebra som det jeg har inne i hodet mitt akkurat nå!
Er det noe forslag til hvordan fakta dere vil vite? Det eneste jeg vet er at det vil være litt skikkelig fakta, og noen "morrosaker" i tillegg!


*Så litt smånytt!*

* Det har blitt sendt ut 1900 innbydelser til Kate og Prins William sin bryllupsfest.

* Ari Behn har sammen med noen venner laget en serie som begynner på NRK kommende fredag. Dette skal være et reiseprogram.

* I dag er Prins Andrew, ene sønnen til Dronning Elizabeth II 51 år.

* Prins Joachim og Prinsesse Marie tok med barna på skiferie i Sveit.

* Det ser ut til at Victoria Beckham skal gjøre i stand den kongelige garderoben til Kate Middelton.

       
                Det var litt småtteri!


Nå skal jeg i bursdag til min kjære tante M!
Ønsker alle en super søndag!

Klem fra Ellen


Kilde: seher.no, svenskdam.se, vg.no,

3 kommentarer:

  1. Jeg følger med, Ellen:) Du er kjempe-flink til å skrive! Aldri vært så oppdatert på kongelige som nå, jeg:) Klem Mari

    SvarSlett
  2. Heisann! Åh, høres ut som en super plan!! Herlig å ha en uke med fri foran seg og ha så mye kreativitet og inspirasjon i hodet ;) Kos deg og nyt go'følelesen!! Takk for at du deler med oss og artig å lese mer om deg. Ha en fiiiin uke ;)) Klemmer fra Gry

    SvarSlett
  3. Hi,Ellen:-)
    This is the great plan,because,You know-I like reading both-either the facts,or the stories about the Royal Life.
    I like the way,You express them and I've said before-a cup of coffee,relax and...read,all of these,which Ellen has prepared :-)I love it!
    Hugs-Halinka-

    SvarSlett

Populære innlegg

Etiketter

Norske kongefamilien (20) Bryllup (19) Norske kronprinsparet (17) Kronprinsesse Mette-Marit (16) Kong Harald (15) Dronning Sonja (11) Kronprins Haakon Magnus (11) Bursdag (10) Danske kongefamilien (10) jubileum (10) Svenske kongefamilien (9) Kronprinsesse Mary (8) Kronprinsesse Victoria (8) Kronprinsesseparet (8) Begivenheter (6) Kronprins Frederik (6) Dronning Elizabeth II (5) Europeiske kongehus (5) Forlovelse (5) Prinsesse Ingrid Alexandra (5) Prinsesse Madeleine (5) Tvillinger (5) Dronning Margrethe (4) Slottet (4) terror (4) Britiske kongefamilien (3) Dronning Silvia (3) Fyrst Albert av Monaco (3) Kate Middleton (3) Prins Daniel (3) Prins Sverre Magnus (3) Prins Williams (3) Prinsesse Märtha Louise (3) tale (3) "Konge-ting" (2) Charlene Wittstock (2) Dronning Maud (2) Drottningsholm (2) Fylkestur (2) Haga Slott (2) Kong Carl Gustaf (2) Kong Haakon (2) Lille Prins Henrik (2) Loppis (2) Mote (2) Prins Carl Phillip (2) Prins Joachim (2) Prinsesse Diana (2) Prinsesse Marie (2) Reise (2) Små prinsesser (2) VM (2) fakta (2) utfordring (2) 17.mai (1) AIDS (1) Ari Behn (1) Artikkel (1) Award (1) Brudevals (1) Buckingham Palace (1) Bøker (1) Danmark (1) Dronning Beatrix (1) Dronning Josefine (1) Dronning Rania (1) Dronning Sirikit (1) Dronning Sofia (1) Dronninger (1) Død (1) Emma Tallulah Behn (1) Flaggdag (1) Fredspris (1) Frigjøringsdagen (1) Fødte (1) Gravid (1) Grevinne (1) Historisk (1) Iphone (1) Kjærlighet (1) Kong Håkon (1) Kong Juan Carlos (1) Kong Olav (1) Kong Oscar I (1) Kongelig interiør (1) Konger (1) Krig (1) Kronprins Felipe (1) Kronprinser (1) Kronprinsesse Mathilde (1) Kronprinsesser (1) Leah Isadora Behn (1) Marit Tjessem (1) Mat (1) Maud Angelica Behn (1) Mette-Marit Tjessem Høiby (1) Norge (1) Offisielle bilder (1) Oscarhall slott (1) Prins Charles (1) Prins Christian (1) Prins Claus (1) Prins Henrik (1) Prins Phillip (1) Prinser (1) Prinsesse Anne (1) Prinsesse Benedikte (1) Prinsesse Elena (1) Prinsesse Eugenie (1) Prinsesse Salma (1) Prinsesser (1) Pris (1) Program (1) Renovasjon (1) Seilregatta (1) Skogenskonge (1) Små Prinser (1) Små nytt (1) Sofia Hellqvist (1) Statsbudsjettet (1) Storbritanias kongehus (1) TV (1) Tallerken (1) Thailand (1) Venner (1) barn (1) brudekjolen (1) dåp (1) fest (1) forhold (1) gallamiddag (1) graviditet (1) gudstjeneste (1) kjærester (1) kongehuset.no (1) markering (1) monogrammer (1) morrosaker (1) nedtelling (1) skolestart (1)