søndag 15. mai 2011

15. mai - 2 og 7 dager igjen!

Hei og hopp!

Nå nærmer 17. mai seg med stormskritt! 2 dager igjen, men det er ikke bare det jeg teller ned til i disse dager. Jeg har nemlig bursdag om 7 dager og da blir jeg 18 år!! : )

22.05.2011 <3

Nå er bunadskjortene her i huset vasket og stryket og bunadene er prøvd på. Dette ser ut til at det skal gå veldig bra. Jeg skal bruke min kjære Romeriksbunad. Den er jeg veldig glad i! Jeg skal legge ut bilde av den etter 17. mai. I år er det vi som skal ha familien på besøk. Det blir veldig koselig, men det blir nok også litt rart. I år er det nemlig det første året jeg skal feire 17. mai uten min kusine. Hun er russ og da sier det vel seg selv. Hihi.. : ) Men jeg håper hun får en kjempe fin dag/kveld/natt :)

Jeg skal ikke til Oslo, men det er vel ett av stedene det er aller mest folk på 17.mai. Vi får nok se masse bilder, og jeg skal følge store deler av sendinga om morgene på tv2 også ser jeg fra barnetoget i reprise på nrk nett-tv sent på kvelden!



Vi får nok se store folkemengder fra forskjellige steder i landet. Dette blir nok en bra dag. Nå er det bare noen som må ta seg av værgudene : )

Hvor skal du feire 17. mai ?

Resten av dagen skal brukes på å rydde rom, besøke ei god venninne og dra til min søster i kveld!

God søndag!

Klem Ellen

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Jaaa...tenk nå er det ikke lenge igjen ;) Snart voksen!!!

    Fint du kommer :) Tror jeg kan hente deg. Adrian vil se på lekestua ;)

    Klemklem <3

    SvarSlett
  2. Här kommer en liten grattis hälsning från Sverige! Din syster skriver ju så fint om dig på sin blogg! Hoppas du får en underbar dag med solsken i sinne!
    Kramar Pia i Ateljé Skogslyckan Sverige

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Gratulerer så masse med 18-års dagen!!
    Jeg fyller og år i dag, men noen flere enn deg, hihi ♥ Håper du får en flott dag;)

    KLem Line

    SvarSlett

Populære innlegg

Etiketter

Norske kongefamilien (20) Bryllup (19) Norske kronprinsparet (17) Kronprinsesse Mette-Marit (16) Kong Harald (15) Dronning Sonja (11) Kronprins Haakon Magnus (11) Bursdag (10) Danske kongefamilien (10) jubileum (10) Svenske kongefamilien (9) Kronprinsesse Mary (8) Kronprinsesse Victoria (8) Kronprinsesseparet (8) Begivenheter (6) Kronprins Frederik (6) Dronning Elizabeth II (5) Europeiske kongehus (5) Forlovelse (5) Prinsesse Ingrid Alexandra (5) Prinsesse Madeleine (5) Tvillinger (5) Dronning Margrethe (4) Slottet (4) terror (4) Britiske kongefamilien (3) Dronning Silvia (3) Fyrst Albert av Monaco (3) Kate Middleton (3) Prins Daniel (3) Prins Sverre Magnus (3) Prins Williams (3) Prinsesse Märtha Louise (3) tale (3) "Konge-ting" (2) Charlene Wittstock (2) Dronning Maud (2) Drottningsholm (2) Fylkestur (2) Haga Slott (2) Kong Carl Gustaf (2) Kong Haakon (2) Lille Prins Henrik (2) Loppis (2) Mote (2) Prins Carl Phillip (2) Prins Joachim (2) Prinsesse Diana (2) Prinsesse Marie (2) Reise (2) Små prinsesser (2) VM (2) fakta (2) utfordring (2) 17.mai (1) AIDS (1) Ari Behn (1) Artikkel (1) Award (1) Brudevals (1) Buckingham Palace (1) Bøker (1) Danmark (1) Dronning Beatrix (1) Dronning Josefine (1) Dronning Rania (1) Dronning Sirikit (1) Dronning Sofia (1) Dronninger (1) Død (1) Emma Tallulah Behn (1) Flaggdag (1) Fredspris (1) Frigjøringsdagen (1) Fødte (1) Gravid (1) Grevinne (1) Historisk (1) Iphone (1) Kjærlighet (1) Kong Håkon (1) Kong Juan Carlos (1) Kong Olav (1) Kong Oscar I (1) Kongelig interiør (1) Konger (1) Krig (1) Kronprins Felipe (1) Kronprinser (1) Kronprinsesse Mathilde (1) Kronprinsesser (1) Leah Isadora Behn (1) Marit Tjessem (1) Mat (1) Maud Angelica Behn (1) Mette-Marit Tjessem Høiby (1) Norge (1) Offisielle bilder (1) Oscarhall slott (1) Prins Charles (1) Prins Christian (1) Prins Claus (1) Prins Henrik (1) Prins Phillip (1) Prinser (1) Prinsesse Anne (1) Prinsesse Benedikte (1) Prinsesse Elena (1) Prinsesse Eugenie (1) Prinsesse Salma (1) Prinsesser (1) Pris (1) Program (1) Renovasjon (1) Seilregatta (1) Skogenskonge (1) Små Prinser (1) Små nytt (1) Sofia Hellqvist (1) Statsbudsjettet (1) Storbritanias kongehus (1) TV (1) Tallerken (1) Thailand (1) Venner (1) barn (1) brudekjolen (1) dåp (1) fest (1) forhold (1) gallamiddag (1) graviditet (1) gudstjeneste (1) kjærester (1) kongehuset.no (1) markering (1) monogrammer (1) morrosaker (1) nedtelling (1) skolestart (1)