søndag 22. mai 2011

18 ÅR! ENDELIG!! :)

Hei alle sammen!!



I dag skinner sola for meg - eller ikke.. Heh..



I dag er jeg 18 år! Endelig er dagen her. Den dagen jeg har ventet på så lenge. Nå får jeg starks besøk av familie og venner som skal feire sammen med meg :) Det ble et kort innlegg, men et innlegg er et innlegg...





Ønsker alle en riktig god søndag! :)
Takker verdens beste søster Anette med bloggen hjemmehos-meg for et koselig innlegg! Jeg er kjempe glad i deg.




Klem fra Ellen

10 kommentarer:

  1. Hei! Gratulerer så masse med dagen din...<3 Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med dagen, håper du koser deg max nå! Regner med du har lappen snart også nå - lykke til :)

    SvarSlett
  3. Heisann. Jeg fant ut at du hadde bursdag via Hjemme hos meg (storesøster). Så jeg tenkte like godt jeg kunne stikke innom for å ønske deg en riktig god og super bursdag.

    Gratulerer så mye med dagen.

    SvarSlett
  4. Hipp, hipp hurra for bursdagsbarnet!!! Håper dagen din har vært strålende flott, og bragt med seg alt det beste :o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hurra for deg Ellen :o) Gratulerer så mye dagen!

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  6. Hei!
    Takk for super feiring! Så mye fint du fikk... Jeg låne??? ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Fann deg via søstra di:)
    Gratulerer med dagen!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 18 år`s dagen din♥
    Håper den har vore fin:)
    Koseleg blogg du har;)
    Og ei toppers storesøster ☺
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Hei! Ville bare titte innom og si GRATULERER MED DAGEN :)

    SvarSlett
  10. bra blogg!!
    grattis me dagen som var!

    SvarSlett

Populære innlegg

Etiketter

Norske kongefamilien (20) Bryllup (19) Norske kronprinsparet (17) Kronprinsesse Mette-Marit (16) Kong Harald (15) Dronning Sonja (11) Kronprins Haakon Magnus (11) Bursdag (10) Danske kongefamilien (10) jubileum (10) Svenske kongefamilien (9) Kronprinsesse Mary (8) Kronprinsesse Victoria (8) Kronprinsesseparet (8) Begivenheter (6) Kronprins Frederik (6) Dronning Elizabeth II (5) Europeiske kongehus (5) Forlovelse (5) Prinsesse Ingrid Alexandra (5) Prinsesse Madeleine (5) Tvillinger (5) Dronning Margrethe (4) Slottet (4) terror (4) Britiske kongefamilien (3) Dronning Silvia (3) Fyrst Albert av Monaco (3) Kate Middleton (3) Prins Daniel (3) Prins Sverre Magnus (3) Prins Williams (3) Prinsesse Märtha Louise (3) tale (3) "Konge-ting" (2) Charlene Wittstock (2) Dronning Maud (2) Drottningsholm (2) Fylkestur (2) Haga Slott (2) Kong Carl Gustaf (2) Kong Haakon (2) Lille Prins Henrik (2) Loppis (2) Mote (2) Prins Carl Phillip (2) Prins Joachim (2) Prinsesse Diana (2) Prinsesse Marie (2) Reise (2) Små prinsesser (2) VM (2) fakta (2) utfordring (2) 17.mai (1) AIDS (1) Ari Behn (1) Artikkel (1) Award (1) Brudevals (1) Buckingham Palace (1) Bøker (1) Danmark (1) Dronning Beatrix (1) Dronning Josefine (1) Dronning Rania (1) Dronning Sirikit (1) Dronning Sofia (1) Dronninger (1) Død (1) Emma Tallulah Behn (1) Flaggdag (1) Fredspris (1) Frigjøringsdagen (1) Fødte (1) Gravid (1) Grevinne (1) Historisk (1) Iphone (1) Kjærlighet (1) Kong Håkon (1) Kong Juan Carlos (1) Kong Olav (1) Kong Oscar I (1) Kongelig interiør (1) Konger (1) Krig (1) Kronprins Felipe (1) Kronprinser (1) Kronprinsesse Mathilde (1) Kronprinsesser (1) Leah Isadora Behn (1) Marit Tjessem (1) Mat (1) Maud Angelica Behn (1) Mette-Marit Tjessem Høiby (1) Norge (1) Offisielle bilder (1) Oscarhall slott (1) Prins Charles (1) Prins Christian (1) Prins Claus (1) Prins Henrik (1) Prins Phillip (1) Prinser (1) Prinsesse Anne (1) Prinsesse Benedikte (1) Prinsesse Elena (1) Prinsesse Eugenie (1) Prinsesse Salma (1) Prinsesser (1) Pris (1) Program (1) Renovasjon (1) Seilregatta (1) Skogenskonge (1) Små Prinser (1) Små nytt (1) Sofia Hellqvist (1) Statsbudsjettet (1) Storbritanias kongehus (1) TV (1) Tallerken (1) Thailand (1) Venner (1) barn (1) brudekjolen (1) dåp (1) fest (1) forhold (1) gallamiddag (1) graviditet (1) gudstjeneste (1) kjærester (1) kongehuset.no (1) markering (1) monogrammer (1) morrosaker (1) nedtelling (1) skolestart (1)