mandag 11. oktober 2010

Skogens konge og +++

Hei og hopp!

Da er en ny uke i gang, med nye muligheter. For min del så er det masse som skjer. Stor oppgave jeg har begynt på, elevråd, prøve og innlevering.. Så jeg har nok å henge fingrene mine i. Det vil si at jeg nok ikke kommer til å blogge så veldig masse denne uken. Vi får se hvordan det blir!

I helgen har jeg vært på Hvaler. Der var det ikke nett, så jeg har hatt helt PC fri. Egentlig litt deilig! Kjøpte meg ett nydelig bilde/skilt som jeg skal ha over senga. Det er litt royalt, så jeg skal legge det ut her så fort jeg får det opp!

Menmen.. Kan legge på noe litt morsomt her på slutten. Til alle dere "gå-tur-i-skogen-mennesker". Pass der nå om dagen. Jakten er godt i gang på skogen KONGE!! :)


Ha en fin kveld..! :)
BLOGGES.
- Ellen

2 kommentarer:

  1. Skogens konge er vakker!

    Ha en fin (hektisk) uke :)
    Klemmer :O)

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Ja den veska falt jeg pladask for;)
    Skogens konge ja, nesten like vakker som veska mi hehe;)
    Morsomt med kongelig blogg:)
    Ha en flotters kveld!!
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett

Populære innlegg

Etiketter

Norske kongefamilien (20) Bryllup (19) Norske kronprinsparet (17) Kronprinsesse Mette-Marit (16) Kong Harald (15) Dronning Sonja (11) Kronprins Haakon Magnus (11) Bursdag (10) Danske kongefamilien (10) jubileum (10) Svenske kongefamilien (9) Kronprinsesse Mary (8) Kronprinsesse Victoria (8) Kronprinsesseparet (8) Begivenheter (6) Kronprins Frederik (6) Dronning Elizabeth II (5) Europeiske kongehus (5) Forlovelse (5) Prinsesse Ingrid Alexandra (5) Prinsesse Madeleine (5) Tvillinger (5) Dronning Margrethe (4) Slottet (4) terror (4) Britiske kongefamilien (3) Dronning Silvia (3) Fyrst Albert av Monaco (3) Kate Middleton (3) Prins Daniel (3) Prins Sverre Magnus (3) Prins Williams (3) Prinsesse Märtha Louise (3) tale (3) "Konge-ting" (2) Charlene Wittstock (2) Dronning Maud (2) Drottningsholm (2) Fylkestur (2) Haga Slott (2) Kong Carl Gustaf (2) Kong Haakon (2) Lille Prins Henrik (2) Loppis (2) Mote (2) Prins Carl Phillip (2) Prins Joachim (2) Prinsesse Diana (2) Prinsesse Marie (2) Reise (2) Små prinsesser (2) VM (2) fakta (2) utfordring (2) 17.mai (1) AIDS (1) Ari Behn (1) Artikkel (1) Award (1) Brudevals (1) Buckingham Palace (1) Bøker (1) Danmark (1) Dronning Beatrix (1) Dronning Josefine (1) Dronning Rania (1) Dronning Sirikit (1) Dronning Sofia (1) Dronninger (1) Død (1) Emma Tallulah Behn (1) Flaggdag (1) Fredspris (1) Frigjøringsdagen (1) Fødte (1) Gravid (1) Grevinne (1) Historisk (1) Iphone (1) Kjærlighet (1) Kong Håkon (1) Kong Juan Carlos (1) Kong Olav (1) Kong Oscar I (1) Kongelig interiør (1) Konger (1) Krig (1) Kronprins Felipe (1) Kronprinser (1) Kronprinsesse Mathilde (1) Kronprinsesser (1) Leah Isadora Behn (1) Marit Tjessem (1) Mat (1) Maud Angelica Behn (1) Mette-Marit Tjessem Høiby (1) Norge (1) Offisielle bilder (1) Oscarhall slott (1) Prins Charles (1) Prins Christian (1) Prins Claus (1) Prins Henrik (1) Prins Phillip (1) Prinser (1) Prinsesse Anne (1) Prinsesse Benedikte (1) Prinsesse Elena (1) Prinsesse Eugenie (1) Prinsesse Salma (1) Prinsesser (1) Pris (1) Program (1) Renovasjon (1) Seilregatta (1) Skogenskonge (1) Små Prinser (1) Små nytt (1) Sofia Hellqvist (1) Statsbudsjettet (1) Storbritanias kongehus (1) TV (1) Tallerken (1) Thailand (1) Venner (1) barn (1) brudekjolen (1) dåp (1) fest (1) forhold (1) gallamiddag (1) graviditet (1) gudstjeneste (1) kjærester (1) kongehuset.no (1) markering (1) monogrammer (1) morrosaker (1) nedtelling (1) skolestart (1)