onsdag 20. oktober 2010

Sola skinner! Både inne og ute :)

Hei og hopp!

Nå er jeg så fornøyd med meg selv og den skolejobben jeg har gjort denne uken, så nå legges det bort også skal jeg blogge litt, og ellers kose meg i blogglandia! :)

Var innom siden til se og hør nå og fikk se ett bildet av ei lita jente. Jeg skjønte med en gang hvem det var!


Ser du hvem dette er??
Det er nemlig Prinsesse Diana som liten pike.
Kilde: seher.no
Foto: Stella Pictures
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det svenske kongehuset på vift!

Kong Carl Gustaf, Dronning Silvia, Kronprinsesse Victoria, Prins Daniel og Prins Carl Phillip er nå på plass i Helsingör i Danmark. Der skal de overvære Bernadotte-jubileumet. Det er nå 200 år siden Jean Baptiste Bernadotte Steg i land der. Dette skal feires! De ble motatt av Dronning Margrethe og Prinsesse Benedikte. Kommer oppdatering så fort det blir lagt ut : ) Se bildene under:











Vi blogges!

Ha en stårlende uke videre! :)

10 kommentarer:

  1. Diana var lik seg selv :)
    Synd hun blei borte så altfor tidlig... husker den dagen godt :(

    Klemmer :)

    SvarSlett
  2. Hei...Jeg neier og bukker :)
    Takk for besøket hos meg...
    Så fin blogg du har. Nå har jeg tittet, lest og blitt mer oppdatert på hva som skjer i den royale verden. Jeg kommer garantert innom igjen og ser mer.

    Ønsker deg en deilig høstdag!
    KLEM fra Hanna

    SvarSlett
  3. Takk for besøk i bloggen min, og så kjekt at du likte hua som eg strikka. Koseleg blogg med mykje kongeleg stoff :) Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar hos meg:o) Så mange flotte royale bilder du har her! Dette bilde av Diana som liten, var jo helt spesielt. Helt tydelig trekk over både øyne og munn som minner om henne som voksen:o)
    Ønsker deg en strålende dag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Så gøy blogg du hadde då :-)
    Kanskje eg må blogge dei royale bileta som heng i mitt hus ein vakker dag..
    God helg!

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig at du kom innom bloggen min! Likte godt din blogg - artig med litt annerledes blogger!!! Så artig bilde av prinsesse Diana - det var i grunnen lett å se at det var henne! Håper du finner noen fine rammer til kongebildene dine!
    Ha en flott søndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Hei. Takk for koselig kommentar inne hos meg. For en fin blogg du har - artig tema. Jeg så ikke at det var Diana før jeg leste det, men da var det lett å kjenne henne igjen. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  8. Hei på deg, unge dame!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Jeg skjønner at du vet en god del om kongelige høyheter - artig!
    Og vet du, jeg kjøpte faktisk et bilde av kong Olav på loppis`n i går, og det var fordi jeg syntes ramma var så fin..
    Legger nok ut bilde på bloggen etter hvert.
    Nå har jeg lagt meg til som følger her, fin blogg du har :)

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar hos meg.
    Så heller ikke at det var Diana med en gang.
    Synd hun gikk bort så altfor tidlig.
    Ønsker deg en nydelig søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  10. Nice! Diana med marsvin! Det bildet falt i smak hos meg! :) Klem! :D

    SvarSlett

Populære innlegg

Etiketter

Norske kongefamilien (20) Bryllup (19) Norske kronprinsparet (17) Kronprinsesse Mette-Marit (16) Kong Harald (15) Dronning Sonja (11) Kronprins Haakon Magnus (11) Bursdag (10) Danske kongefamilien (10) jubileum (10) Svenske kongefamilien (9) Kronprinsesse Mary (8) Kronprinsesse Victoria (8) Kronprinsesseparet (8) Begivenheter (6) Kronprins Frederik (6) Dronning Elizabeth II (5) Europeiske kongehus (5) Forlovelse (5) Prinsesse Ingrid Alexandra (5) Prinsesse Madeleine (5) Tvillinger (5) Dronning Margrethe (4) Slottet (4) terror (4) Britiske kongefamilien (3) Dronning Silvia (3) Fyrst Albert av Monaco (3) Kate Middleton (3) Prins Daniel (3) Prins Sverre Magnus (3) Prins Williams (3) Prinsesse Märtha Louise (3) tale (3) "Konge-ting" (2) Charlene Wittstock (2) Dronning Maud (2) Drottningsholm (2) Fylkestur (2) Haga Slott (2) Kong Carl Gustaf (2) Kong Haakon (2) Lille Prins Henrik (2) Loppis (2) Mote (2) Prins Carl Phillip (2) Prins Joachim (2) Prinsesse Diana (2) Prinsesse Marie (2) Reise (2) Små prinsesser (2) VM (2) fakta (2) utfordring (2) 17.mai (1) AIDS (1) Ari Behn (1) Artikkel (1) Award (1) Brudevals (1) Buckingham Palace (1) Bøker (1) Danmark (1) Dronning Beatrix (1) Dronning Josefine (1) Dronning Rania (1) Dronning Sirikit (1) Dronning Sofia (1) Dronninger (1) Død (1) Emma Tallulah Behn (1) Flaggdag (1) Fredspris (1) Frigjøringsdagen (1) Fødte (1) Gravid (1) Grevinne (1) Historisk (1) Iphone (1) Kjærlighet (1) Kong Håkon (1) Kong Juan Carlos (1) Kong Olav (1) Kong Oscar I (1) Kongelig interiør (1) Konger (1) Krig (1) Kronprins Felipe (1) Kronprinser (1) Kronprinsesse Mathilde (1) Kronprinsesser (1) Leah Isadora Behn (1) Marit Tjessem (1) Mat (1) Maud Angelica Behn (1) Mette-Marit Tjessem Høiby (1) Norge (1) Offisielle bilder (1) Oscarhall slott (1) Prins Charles (1) Prins Christian (1) Prins Claus (1) Prins Henrik (1) Prins Phillip (1) Prinser (1) Prinsesse Anne (1) Prinsesse Benedikte (1) Prinsesse Elena (1) Prinsesse Eugenie (1) Prinsesse Salma (1) Prinsesser (1) Pris (1) Program (1) Renovasjon (1) Seilregatta (1) Skogenskonge (1) Små Prinser (1) Små nytt (1) Sofia Hellqvist (1) Statsbudsjettet (1) Storbritanias kongehus (1) TV (1) Tallerken (1) Thailand (1) Venner (1) barn (1) brudekjolen (1) dåp (1) fest (1) forhold (1) gallamiddag (1) graviditet (1) gudstjeneste (1) kjærester (1) kongehuset.no (1) markering (1) monogrammer (1) morrosaker (1) nedtelling (1) skolestart (1)